سرخط خبرها

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی: مقابله با تبلیغات تصویری نامتعارف را دستور کار قرار داده‌ایم

  • کد خبر: ۱۷۹۳۷۶
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی: مقابله با تبلیغات تصویری نامتعارف را دستور کار قرار داده‌ایم
نهاد ریاست جمهوری مطالباتِ ستادِ امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی در زمینه سوءاستفاده شرکت‌های دارویی از «تصاویر نامتعارف بانوان» را پیگیری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بررسی‌های ميدانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی نشان از آن دارد که مدتی است شرکت‌های تولیدکننده دارويی ــ که عمده آنها تولیدکنندگان مکمل‌های دارويی، غذايی و بهداشتی داخلی هستند ــ با تقليد از محصولات مشابه خارجی اقدام به استفاده از عکس‌ها و تصاویر نامتعارف بانوان بر روی جلد و بسته‌بندی محصولات خود کرده‌اند. همچنین، از این تصاویر ــ برای تبليغ هرچه بيشتر محصولات ــ به‌صورت برجسته، پشت شيشه داروخانه‌ها، فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات آرايشی و بهداشتی و غیره استفاده کرده‌اند.

بر همین اساس، دبیر این ستاد، با توجه‌ به تغییر رفتار بازاریابی و ذائقه سازی غربی در فضاهای حقيقی و مجازی و همچنين مطالبات گسترده عمومی در خصوص رفع اين ناهنجاری اجتماعی، طی مکاتباتی با دبير ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر كشور، خواستار پیگیری این موضوع از طريق نهادهای متناظر كشوری شده است.

در اطلاعیه‌ای که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در همین راستا منتشر کرده آمده است: تاکنون این مکاتبات با دبیر شورای امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر وزارت کشور، معاون امور اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر، استانداران و شهرداران سراسر کشور انجام شده و از نهاد ریاست‌جمهوری پیگیری مطالبات مطرح‌شده ابلاغ گردیده است.

این ستاد اعلام کرده است: پیگیری مطالبات مردم و گسترش معروفات از اهداف راهبردی ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی است و در راستای پیگیری حقوق عامه، علاوه بر یاری‌رساندن به حوزه نظارت تخصصی دستگاه‌ها، مطالبات مردمی نیز همواره مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

منبع: ستاد امر به معروف و نهی از منکر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->